מדיניות משלוחים, החזרות וביטולים- אתר עָלְמָא:

משלוחים- אתר עָלְמָא:

     משלוחים מבוצעים לאזורים שונים בארץ:

מאזור כפר שמריהו ועד באר שבע כולל (מעבר לאזורים אלו לא התבצעו משלוחים, עקב המרחק והחשש לפגם באיכות השתילים/ העציצים).

הערה: ככל ובתום לב, לקוח מאזורים החורגים את אזורי המשלוח שלנו יבצע הזמנה, נעדכן אותו וכספו יוחזר במלואו.

כמובן, כי בעת הרכישה באתר במקום המיועד למשלוח מצויין אזורי החלוקה אליהם מתבצעים משלוחים עד לבית הלקוח.

     ככלל, מועדי האספקה הינם כדלקמן:

עד ארבעה ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג)

הערה: כל הזמנה שתתקבל לאחר השעה 11:00, מניין ימי העסקים יחל לגביה ביום העבודה הבא.

     עלויות משלוח:

בהזמנות עד 700 שקלים תעריף המשלוח- 100 ₪

בהזמנות מעל 700 שקלים תעריף המשלוח- 70 ₪ 


נא לשים לב לכמות ההזמנה המינימלית הנדרשת בעבור חלק מהפריטים/ המוצרים המצוינים מפורשות באתר.


תעריף המשלוח יתווספו לעלות המוצר והם ישולמו עם התשלום בגין המוצר.

     מוצר שיצא לשילוח לבית הלקוח יחשב כמוצר שהתקבל בידי הלקוח.

 במידה וסירב הלקוח לקבל את השילוח והמוצר, המשלח יחזיר את המוצר לבית העסק, על חשבונו של הלקוח, וכרטיס האשראי של הלקוח יחויב הן בעלות המוצר והן בעלות המשלוח.

ככל והלקוח יתחרט וירצה בשנית את המשלוח, יחוייב הלקוח בדמי משלוח נוספים. 

     אתר עָלְמָא (להלן: "האתר/ בית העסק") לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות, השבתות משק, תקלות במערכת המחשוב וכן כל אירועים נוספים שלא צויינו אשר אינם בשליטת בית העסק. בכל מקרה תוגבל אחריותו של אתר עָלְמָא (להלן: "האתר/ בית העסק") בקשר לאיחורים, עיכובים או כשלים באספקת מוצרים ו/או שירותים שנרכשו באתר לנזקים ישירים, ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של אתר עָלְמָא (להלן: "האתר/ בית העסק")  ו/או מי מטעמו- בהיקף שלא יעלה על מחיר המוצר ו/או השירות שנרכשו על ידי הלקוח. 

     אתר עָלְמָא (להלן: "האתר/ בית העסק") ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות.

     אתר עָלְמָא (להלן: "האתר/ בית העסק") ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים ולא יישאו בנזק ישיר או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנמכרים באתר.



איסוף עצמי- אתר עָלְמָא:

     במהלך רכישת המוצר באפשרותך לסמן כי ברצונך לאסוף את המוצרים באיסוף עצמי. 

ניתן להגיע לאיסוף מבית העסק בתיאום מראש בשעות הפעילות.

ימים א-ה בשעות 08:00-17:00

יש לחייג לאחר ביצוע ההזמנה לתיאום איסוף בנייד- 0504999629

     יש לאסוף את המוצר תוך 4 ימי עסקים מזמן ביצוע העסקה, וכמובן המועד לאיסוף שיקבע מבין 4 ימי העסקים יהיה נקוב וידוע מראש, על מנת לקבל את העציצים/ השתילים במיטבם.

מעבר למועד האמור, אם הלקוח יאסוף באיחור את המוצרים- בית העסק לא אחראי לכל פגם או פגיעה באיכות המוצר, שכן מדובר במוצרים בעל אופי עונתי וזמני.

     בהגעה לאיסוף ההזמנה יש להגיע עם תעודה מזהה וכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.

 

מבצעים והנחות- אתר עָלְמָא:

     אתר עָלְמָא (להלן: "האתר/ בית העסק") רשאי בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

     כל שינוי בפרטי הזמנתך, תהיה סיבתו אשר תהיה, יגרור בדיקה מחודשת של זכאותך להנחה או הטבה או מבצע.

     מבצע, הטבה, קופון או שובר מתנה, מוגבל למימוש אחד לכל משתמש, למעט אם צוין אחרת.

 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים- אתר עָלְמָא:

     ביטול עסקה יעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות שהותקנו על פיו, לרבות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010 (להלן: "תקנות הביטול").

     ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, ואולם לידיעתך - עפ"י דין לא ניתן לבטל עסקה/הזמנה בגין "טובין פסידים". עצי נוי ופרי מכל הסוגים, שיחים וצמחים עונתיים ורב עונתיים, שתילי פרחים המשתנים מעונה לעונה, צמחי בית ומרפסת, צמחים טרופיים וצמחים חסכוניים במים, הינם טובין פסידים, וזכות ביטול העסקה לא תחול עליהם.

     ביטול עסקה יעשה בהודעה למייל בית העסק almagarden@outlook.co.il  תוך מתן פרטים מזהים לעסקה שבוצעה ושליחת אישור ההזמנה שבוצעה או בשיחה טלפונית מול נציג בית העסק. אסמכתא לביטול העסקה יבוצע במייל חוזר מצד בית העסק המאשר את קבלת הודעת הביטול (להלן: "הודעת אישור ביטול העסקה"), גם אם הביטול מצד הלקוח נעשה בשיחה טלפונית.

      אין אפשרות לביצוע החלפת מוצר, כלומר: יבוצע ביטול עסקה, תוך החזרת הכסף ללקוח ככל ובוצע כבר חיוב.

לאחר מיכן, על הלקוח לבצע הזמנה מחדש.

     החזרת המוצרים תיעשה אל בית העסק בשעות הפעילות בלבד. המוצרים יוחזרו על ידי הלקוח והוא ישא בעלויות שידרשו לשם החזרת המוצר כשהם ארוזים באריזתם המקורית. על האריזה להיות סגורה כפי שנתקבלה ועל המוצרים להגיע בשלמותם ללא שום פגיעה באיכות המוצר ונראותו.

     במקרה של החזרת מוצר לאחר שההובלה כבר יצאה מבית העסק בדרכה ללקוח ו/או הגיעה ללקוח- יחויב הלקוח בדמי המשלוח.

     בעת ביטול עסקה (שלא במקרה של ביטול כתוצאה מפגם או אי התאמה במוצר) כספו של הרוכש יוחזר לו תוך 14 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה, למעט דמי ביטול בשיעור 5%, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות בית העסק עפ"י חוק. החזר התשלום יתבצע באותו אמצעי תשלום בו שילם הרוכש. התשלום עבור המשלוח (אם בוצע) לא יוחזר לרוכש במידה וכבר המשלוח הגיע לידי הלקוח ו/או יצאה מבית העסק בדרכה ללקוח. ההחזר הכספי יועבר אליך בהתאם לדין, ואך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה.